Tehát...

CH haverom munkahelyén megüresedett egy állás, így még Camden-ben megbeszéltük, hogy én szeretnék menni próbanapra, így le is beszélte a főnökkel, hogy hétfőn már mehet is. A főnök ugyan lebetegedett, és nem tudott megnézni, de ez nem feltétlenül volt gond, hiszen mind tudjuk, hogy nekem nincs bárpultos tapasztalatom, úgyhogy jó, hogy előtte kicsit megtapasztalhattam a dolgot, mielőtt a főnökkel ment volna élesben. CH sok mindent elmondott a bárban, és estefelé az étterem vezetője és CH kijelölt nekem 6 koktélt amit meg kellett tanulnom csütörtökre, amikor is mentem a következő próbanapra, így a keddem és a szerdám csak tanulásra ment rá, illetve szerdán egy kocsmázással összekötött gyakorlás is belefért... :) A lényeg, hogy a csütörtöki megmérettetésen jól teljesítettem, így megkaptam a munkát, amit hétfőn már élesben kell nyomni, és 2, maximum 3 hetem van, hogy megtanuljam mind a 40 koktélt ami a bárban kapható... nem kis feladat, de nekem ne menne?! :)

Pénteken bementem az útlevelemmel, és már alá is írtam mindent.

Mivel elég hamar végeztem aznap, még elmentem múzeumot látogatni, melyről íme néhány nagyon kellemes kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mint ahogy az a képeken jól látszik idővel elvesztettem az érdeklődésem a kiállított dolgok iránt, de nem hiszem, hogy anyuka lett volna, mert élőben kb 22-nek nézett ki... :)

Miután eleget kulturálódtam, elmentem a Hyde Park-ba, hogy kicsit a friss levegőn lazítsak, hamár egyszer szép idő van, és a nap is süt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután kisétáltam magam, ismét egy jó vacsorával búcsúztam a belvárostól. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vacsora után hazamentem, és a két francia lakótársam, meg az egyiknek a barátnője épp sütögetett a kertben, amihez én is csatlakoztam végül, és megismertettem velük a magyar pálinkát. Ennek az estének a kapcsán másnap ki se bírtam kelni az ágyból, úgy fájt a fejem, hiszen ezen a napon ezeket fogyasztottam:

Sör, Cider, Whisky, Bor, Pálinka, Vodka

Mindent megteszek, hogy megismerjem a föld többi kulturáját! :)


Figyelem! Ha valaki jön Londonba, az feltétlenül hozzon nekem egy jó pálinkát, mert kifogyott a készletem!

Ezzel zárom is soraimat, hiszen, holnap első munkanap, és megint meg kell tanulnom nem kevés koktélt addig... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://enjoylondon.blog.hu/api/trackback/id/tr462796585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gundelebb 2011.04.04. 09:19:17

jók a képek, bár a felét a múzeum oldaláról is letölthettem volna :P :)
Lakásról is küldj valamit hadd lássam melyik sarokban húzhatom majd meg magam :)

eddig hány kilót is fogytál "mr szűkösen élek" majd? :)

további jó tanulást!

Gundel 2011.04.04. 20:47:52

Sajnos egyedól voltam, ott mert az itteni barátaim nehezen rávehetőek a múzeum látogatásra, viszont a Spanyol babysitter eléggé ott van... :)

Majd küldök a kecórol is képet. :)
süti beállítások módosítása