Első pár nap!

2011.03.25. 11:22

Mivel is kezdjem a dolgot...

Sikeresen megérkeztem Lutonba szerdán délután, és alig egy óra várakozás után egy easyBus transzferrel be is jutottam Londonba. Ami kissé megdöbbentő, hogy a busz fele annyiba került mint a repjegyem, 10 Font volt... :)

Az első nap kissé fáradtan iszogattam London gazdag negyedében, de szerencsémre egy kedves barátom csapolta a söröket, így ezt speciel megúsztam anyagilag... Köszönöm Pöpi! :)

Első teljes napomon (már kipihenve az utazás fáradalmait) nyakamba vettem a várost, és első ízben megtapasztaltam a londoni metró szépségét. Előtte persze kajáltam egy jó angolos ételt egy Thai étteremben... :) Bab, sonka, tojás, hasáb, vajas pirítós, és mindez csupán 4,5 font. Node most térjünk vissza az utazáshoz, tehát mindehhez persze meg kellett vennem a megfelelő kártyát, és a rávaló egységet.

Először is! Ha valaki hosszabb ideig tartózkodik Londonban, annak lehet, hogy inkább megéri egy Oyster kártyát beszereznie. Ennek az ára most 5 font volt, de ha leadom a kártyát, visszakapom a pénzt. Az egyhetes bérlet 27 fontba került, és minden járműre jó az 1,2,3 zónákban.

Tehát mkután mindezt megszereztem nekiindultam megtalálni egy másik kedves ismerősömet a Duchess of Kent nevezetű kocsmában. Ez egy meglehetősen kellemes kiskocsma, a 2-es zónában észak fele. Nagyon finom söröket lehetett itt kapni, ki is próbáltam 4-et.

Ha londonban jársz készülj fel arra, hogy a legtöbb kocsmában 3 font felett van a sör, de azért találni olcsóbb helyet is, csak Én még nem jutottam el oda...

Végül a nap hátralevő részét a SOHO-ban töltöttem, és sok pub-ba betértem. Nagyon szépen kialakított kocsmák vannak itt, de ezeket majd részletezem, ha tüzetesebb vizsgálatnak teszem ki azt a környéket, de egyenlőre elégedjünk meg annyival, hogy szépek. Végül az utolsó kocsmában mikor elfogyott a pénzem, felfigyeltek arra, hogy Magyar vagyok, és nem tudok sokat az országról. Egy észak londoni figura végül a szárnyai alá vett. Először féltem, mert nem tudtam, hogy egy meleg akar e asszonyául tenni, vagy elveszi azt a maradékot is ami nálam van. Végül kiderült, hogy csak haverkodós, és van egy spanyol felesége. :) Úgyhogy este 8tól kb fél12ig ő fizetett mindent... :) A lényeg a lényeg elég sokat megtudtam Londonról, illetve Anglia, Britannia, és az Egyesült Királyságról, illetve, hogy mi hova tartozik. Még sok mindent mondott a királynő szerepéről, és ezen a téren kicsit csalódtam is, mert azt hittem, hogy kicsit nagyobb kultusz övezi a királyi státuszt.

Figyelem! Azért nekem csak szerencsém volt, hogy nem bántottak, úgyhogy nem biztos, hogy mindenki ilyen barátságos!

Egyenlőre ennyit tudok mondani, és most indulok megnézni egy lakást, ami talán egy időre otthonomul fog szolgálni... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://enjoylondon.blog.hu/api/trackback/id/tr832770407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bajki 2011.03.26. 10:46:18

Nagy kedvencem az angol sörökből a John Smith Smooth, brutál finom.
Egy jó tanács, ha szórakozó helyen vagy SOSE rakd le az italod (vagy, ha már leraktad ne igyál belőle újra), mer bevett szokás kábszert rakni az ilyen italokba, majd amikor a páciens kitámolyog félhullán, szépen kipakolják!!!!
süti beállítások módosítása